Trešdiena, 24.Aprīlī.2024, 02:37
Sveicināti Viesis | RSS
Sākums | Kā jalabo ceļi - Forums | Reģistrācija | Ieeja
[ Jauni komentāri · Meklēšana · RSS ]


   Ziedo vietnes attīstībai!
  • Lappuse 1 no 1
  • 1
Foruma moderators: otomars, Valduha, Meilis  
Forums » Viskautkas » Pļāpātuve » Kā jalabo ceļi (zemestrīce Japānā)
Kā jalabo ceļi
Markomans1Datums: Ceturtdiena, 24.Martā.2011, 23:25 | Komentāri # 1
Kluba filatēlijas eksperts

Komentāri: 268
 Izgājis
Par aktivitāti Par labu aktivitāti Par izcilu aktivitāti Balvu ielāde ...

Šito ceļu japāņi 6 dienās salaboja


Zināšanas nav galvā, zināšanas ir grāmatās. Galvā ir jābūt tam, kur tās atrast.
 
GollumsDatums: Piektdiena, 25.Martā.2011, 08:22 | Komentāri # 2
 
Balvu ielāde ...




doma Mjāāāāāāāāā......,bet arī pie mumsīm tā varēs.................................................pēc 100 gadiem,varbūt!!!!!! svilpo
 
chankersDatums: Piektdiena, 25.Martā.2011, 16:03 | Komentāri # 3
Kluba kredītu speciālists

Komentāri: 74
 Izgājis
Par aktivitāti Balvu ielāde ...
Jānofotgrāfē Mārupes ceļus, kurus arī sešas dienas taisīja. Pirmājā dienā atbrauca apskatīties, otrajā iztīrija bedres, trešajā iebēra akmeņus un tad sestajā atbrauca uzļepināt asfaltu. Pēc lietus tur atkal būs bedres.
Iesācējs - nesist...

Komentāru rediģēja chankers - Piektdiena, 25.Martā.2011, 16:03













 
pooollDatums: Sestdiena, 26.Martā.2011, 07:04 | Komentāri # 4
Censonis
Komentāri: 80
 Izgājis
Par aktivitāti Balvu ielāde ...
Nesalīdziniet dažāda ģeogrāfiska stāvokļa valstis. Latvijā lielākā daļa zemes pēc ģeogrāfiskā stāvokļa iedalās morēna - māls, kūdra, mālsmilts utt. Kūdra - pielīdzināma švamei, nestabila, peldoša. Tā pat arī māls, nelaiž cauri ūdeni, taču ļoti nestabils pamats ceļam. Tagad jau jaunajos projektos pamazām sāk veidot uzbērumu slāņus ap 1 m biezus, kuri labi drenē pazemes ūdeņus, sāk izmantot ģeorežģus un ģeotekstilus, kuri satur šo pīrāga daļu, neļaujot ceļmalām lietus ietekmē noskaloties, taču šādu projektu ir ļoti maz, to izbūve ir dārgs prieks.
Otrā problēma ir zemā asfalta kvalitāte. Asfaltā tiem piemaisītas šķembas, parasti tās ir dolomīta šķembas, taču ņemot vērā, ka šo šķembu ieguve notiek LV, tad šīs šķembas ir krietni vien "mīkstākas" un neizturīgākas pret sadrupšanu, nekā šķembas, kas atrodamas Igaunijā vai Somijā. Šķembas ir tik mīkstas, jo to sastāvā, atšķirībā no iepriekš minētajās valstīs atrodamajām šķembām, ir liels procents māla piemaisījuma. Asfalts, kas tiek likts uz LV ceļiem pēc cietības Somijā būtu atļauts vien uz piebraucamajiem ceļiem privātīpašumos.
Vēl mūsējie grēko ar pamatnes biezumu, kā arī pamatnes blietējuma pamatni.
Slāņi Japānā: Bieza kārta labi drenējošas smilts, vidēji 50 cm bituma slānis zem asfalta (ļoti mīksts un peldošs slānis), divas virskārtas asfalts.
Slāņi LV pēc likuma uz vidējas nozīmes ceļiem: Smilts pabērums 30 cm, šķembu pabērums 20 - 25 cm, asfalts divās kārtās, parasti apakškārta 6 cm, virskārta 4 cm. Atšķirībā no Japānas, kur zem asfalta virskārtām ir tikpat elastīgs materiāls apakšā, LV nez kāpēc zem asfalta liek cietu šķembu kārtu. Pēc idejas tai vajadzētu būt noblietētai 95 % no dabīgā zemes blīvuma, tomēr kā jau jūs esat pamanījuši uz LV grants ceļiem veidojas bedres, reste utt, tas pats arī veidojas zem asfalta, kā rezultātā - Bedres.... :)

Latvijā nav bezdarbs, Latvijā vienkārši viss jau ir izdarīts!
 
GollumsDatums: Sestdiena, 26.Martā.2011, 10:06 | Komentāri # 5
 
Balvu ielāde ...




Viss jau pareizi - mums kardināli atšķiras tehnoloģijas,prasības un standarti,ģeoloģiskās īpašības,taču - darbu organizācija un darbu izpildes kvalitāte,un izpildes ātrums pie mums ir ,maigi izsakoties,PAKAĻĀ!!! Ja pie mums notiktu šāda katastrofa,šādu ceļa posmu mums labotu vismaz mēnesi un vēl mēnesi gatavotos to darīt.Un pēc mēneša jau parādītos pirmās šaizes.Un visam pāri mūžīgie bubuļi - stihijas,naudas trūkums................
 
pooollDatums: Svētdiena, 27.Martā.2011, 08:31 | Komentāri # 6
Censonis
Komentāri: 80
 Izgājis
Par aktivitāti Balvu ielāde ...
Cilvēku daudzums. Cik iedzīvotāju ir Japānā un cik LV. Viņiem lauku miestā dzīvo tik cik visā LV. Pa Discovery kanālu iet daudz raidījumu par būvniecību, ar Japānā - tad tur uz viena objekta celtniecību darbojas pāri par 2500 strādnieku. LV vidēji domāju, ka nepārsniedz 250 ;)
Latvijā nav bezdarbs, Latvijā vienkārši viss jau ir izdarīts!
 
Forums » Viskautkas » Pļāpātuve » Kā jalabo ceļi (zemestrīce Japānā)
  • Lappuse 1 no 1
  • 1
Meklēšana:

Jaunākie foruma komentāri
Tēma Pāriet Datums, Laiks Аutors Sadaļa
Karš Austr... 23.Aprīlī.2024, 13:04 Valduha 1945 - līdz mūsdienām
Lasīt
Mūsdienu K... 23.Aprīlī.2024, 05:13 Valduha Pļāpātuve
Lasīt
Laika apst... 23.Aprīlī.2024, 05:10 Valduha Pļāpātuve
Lasīt
Video 22.Aprīlī.2024, 16:23 Valduha Humors
Lasīt
Te rakstām... 19.Aprīlī.2024, 06:46 rukets Pļāpātuve
Lasīt
Vērmahta u... 17.Aprīlī.2024, 13:08 Valduha WW2
Lasīt
Bildes 06.Aprīlī.2024, 21:46 007 Humors
Lasīt
WWII kāpur... 05.Aprīlī.2024, 08:30 Valduha WW2
Lasīt
Bērzu sula... 03.Aprīlī.2024, 05:46 Valduha Dzērieni
Lasīt
YouTube bū... 05.Martā.2024, 15:58 sālītis Būve
Lasīt



Šodien forumu apmeklēja:


eXTReMe Tracker

Copyright sancho76 © 2008-2024